Szkolenia dedykowane
Wspólnie z biznesem tworzymy spójne i atrakcyjne do wdrożenia rozwiązania. Pomagamy odnaleźć uczestnikom szkoleń energię potrzebną do rozwijania kompetencji. Dbamy o skuteczne wdrożenie poznanych narzędzi w codziennej pracy. Każde szkolenie opracowujemy w interdyscyplinarnym zespole ekspertów tak, aby czerpać z różnorodnych pomysłów i rozwiązań. Wybieramy najlepsze i najprostsze recepty na sukces. Zwiększamy apetyt na rozwój. Nakręcamy do działania. Nasi konsultanci i trenerzy prowadzą warsztaty w językach: francuskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
- Szkolenia menedżerskie
- Szkolenia zespołów sprzedaży
- Rozwój osobisty
Action Learning
Metodologia action learning jest alternatywą dla standardowych całodziennych szkoleń dedykowanych. To formuła krótkich 3-5 godzinnych sesji, w małych grupach. Action learning doskonale sprawdza się jako narzędzie rozwoju menedżerów, liderów czy talentów w organizacji. Polega na pracy w małych 5-6 osobowych grupach. Wspiera rozwiązywanie bieżących problemów biznesowych i skuteczne zarządzanie zmianą. Poprzez dialog grupowy, zadawanie pytań i precyzyjne działanie, zorientowane na rozwijaniu praktycznych umiejętności uczestników bezpośrednio wpływa na identyfikację możliwych rozwiązań a w kolejnym kroku na podjęcie działania.
Action Learning jest elastyczną formułą pracy, choć posiada zdefiniowaną strukturę to skupia się na jednostce oraz jej aktualnych potrzebach.
Coaching, mentoring
Coaching i mentoring mogą być wsparciem dla innych rozwiązań – na przykład szkoleń, lub niezależnym procesem rozwojowym. Procesy coachingowe i mentoringowe prowadzą doświadczeni biznesowo i życiowo coachowie GBR z dużym doświadczeniem w prowadzeniu sesji.
- Pogłębienie potencjału i kompetencji biznesowych – zarządzanie, sprzedaż
- Poprawa zarządzania emocjami w sytuacjach zawodowych
- Podnoszenie kompetencji zarządczych
- Wzrost poczucia własnej wartości
- Wzrost poczucia sprawczości w organizacji
- Poprawa jakości życia
- Rozwiązywanie problemów
- Odnajdowanie drogi do postawionych celów
- Praca nad zmianą przekonań i nawyków
- Radzenie sobie w sytuacji emocjonalnie trudnej
- Budowanie swojego ”JA”
Zdalne formy rozwoju, E-learning
Większość realizowanych szkoleń prowadzimy zarówno w formule sesji zdalnych jaki i stacjonarnych.
Dodatkowym wsparciem dla działań szkoleniowych są aktywności realizowane w formule e-learning. Głównym celem sesji e-learningowych jest przekazywanie wiedzy w przystępny dla użytkownika sposób. E-learning doskonale uzupełnia również tradycyjny proces nauczania (blended learning).
Dzięki możliwości korzystania z platformy e-learningowej w dowolnym miejscu i czasie wdrożenie rozwiązań e-learningowych podnosi znacząco efektywność procesu rozwoju wiedzy. Jednocześnie dzięki rozbudowanym systemom raportowania istnieje możliwość ciągłego kontrolowania procesu kształcenia z jednoczesnym uzyskaniem informacji zwrotnej dotyczącej aktywności (ilościowej i jakościowej) użytkowników.
Platforma e-learningowa
W ramach proponowanej usługi GBR zapewnia zaprojektowanie i udostępnienie wielofunkcyjnej platformy internetowej, umożliwiającej dostęp do multimedialnych materiałów szkoleniowych oraz ocenę wiedzy uczestników projektu. Szkolenia w systemie e-learning mają postać indywidualnych sesji on-line, w trakcie których w interaktywny sposób prezentowana jest obszerna wiedza z wybranego zakresu tematycznego. Poszczególne tematy szkoleniowe opracowane są w formie różnorodnej formy zadań, wymagających od użytkownika aktywności i myślenia, a także elementy teorii. GBR opracowuje dedykowane tematy dla Klienta, bądź można skorzystać ze standardowych tematów w bazie.
W ramach platformy realizujemy również wewnętrzne szkolenia produktowe dla naszych Klientów.
Blended learning
Poza wartością edukacyjną e-learning jest wsparciem wielu tradycyjnych procesów rozwojowych. Przykładami takiego zastosowania są:
- Testy wiedzy produktowe – Wykorzystywane do czasowego sprawdzenia poziomu wiedzy produktowej. Dają na bieżąco informację zwrotną na temat poziomu wiedzy dzięki czemu pracownik lub manager ma możliwość efektywnego zaplanowania działań rozwojowych.
- Pre- i Post-testy wiedzy – Wykorzystywane w ramach planowania i ewaluacji działań rozwojowych. Dzięki określeniu obszarów do rozwojowych uczestników firma ma możliwość dostosowania programów szkoleniowych do realnych potrzeb pracowników. Jednocześnie porównanie wyników pre- i post- testów służy jako wartość ewaluacyjna projektu.
- Feedback 360 – Badanie realizowane on-line przez uczestników.
Consulting
Projekty dla działów sprzedaży i obsługi klienta
Audyty pracy działów sprzedaży, działów obsługi klienta, pracy menedżerów w działach sprzedaży i obsługi klienta
- Ocena efektywności biznesowej (jakość / ilość podejmowanych działań vs efekty)
- Ocena kompetencji handlowców / doradców
- Ocena jakość prowadzonych spotkań / rozmów telefonicznych i identyfikacja najlepszych praktyk
- Ocena zgodności pracy ze standardami organizacji
- Identyfikacja potencjalnych niewykorzystanych szans sprzedażowych w procesie sprzedaży
- Identyfikacja nieefektywnych działań (np. niedocierania do właściwej grupy)
- Ocena efektywności planowania pracy oraz kanałów kontaktów z klientami
- Mapowanie całych procesów i aktywności w sprzedaży (Księga standardów sprzedaży)
Wdrażanie standardów pracy (wypracowanie standardów oraz narzędzi i szkolenia ze standardów)
- KAM2 Excellence© – mapowanie i wdrażanie efektywnych modeli pracy w działach key account
- Wdrażanie efektywnych standardów sprzedaży doradców / handlowców / przedstawicieli w działach sprzedaży oraz działach obsługi klienta
- Wdrażanie standardów sprzedaży / obsługi telefonicznej
- Wdrażanie efektywnych standardów pracy menedżerów w działach sprzedaży i obsługi klienta
- Wdrażanie standardów negocjacji
- Wdrażanie standardów spotkań typu business – review w modelu Joint Business Planning
Projekty HR
- Ocena feedback 360 – Aroundhuman ©
- Assessment Centre / Development Centre
- Badanie / modelowanie kultury organizacyjnej
- Wdrażanie wartości w organizacji
- Zarządzanie zmianą międzypokoleniową w organizacjach
- międzypokoleniowy transfer wiedzy
- integracje
- Budowanie / adaptacja modeli kompetencyjnych
Narzędzia
Wsparcie rozwojowo – badawcze
Rozmowy o rozwoju zaczynamy od poznawania celów biznesowych naszych Klientów. Rekomendujemy rozwiązania celowane, które najlepiej wspierają ich realizację.
W ramach diagnozy obszarów do rozwoju, poszerzenia świadomości osobistej i biznesowej, wsparcia rozwoju kompetencji pracowników czy procesów wprowadzania zmian organizacyjnych wykorzystujemy:
- Assessment Centre
- Development Centre
- Audyty w miejscu pracy
- Grupy fokusowe
- Testy wiedzy on-line
- Feedback 360
- Ocena 360 stopni
- Badania kultury organizacyjnej
- Badania zaangażowania pracowników
- Badania tajemniczy klient
- Certyfikowane narzędzia rozwojowe takie jak: TalentQ, DiSC Classic, FRIS, Extended DISC.
Certyfikacja Handlowców
Certyfikacja handlowców to autorski projekt GBR. Efektem projektu jest potwierdzenie kompetencji sprzedażowych, a także biegłości w pracy zgodnej ze standardami oraz wymogami firmy. Warunkiem przystąpienia do certyfikacji jest zdanie egzaminu produktowego online.
Klienci GBR, którzy wdrożyli system certyfikacji w swoich organizacjach to liderzy rynków FMCG, farmaceutycznym i B2B.
Projekt polega na przygotowaniu sił sprzedaży do egzaminu w formie dopasowanej do oczekiwań organizacji (szkolenia, coachingi, e-learning), przygotowaniu i przeprowadzeniu stacjonarnego egzaminu. Egzamin ma formę szeregu praktycznych zadań przeprowadzanych przez egzaminatorów wywodzących się spośród menedżmentu firmy oraz konsultantów GBR.
Przebieg projektu
- Przepracowanie standardów pod kątem certyfikacji
- Działania rozwojowe dla siły sprzedaży
- E-egzamin produktowy online
- Przygotowanie egzaminu certyfikacyjnego
- Kalibracja zespołu certyfikującego
- Certyfikacja
- Działania rozwojowe dla osób, które nie przeszły przez egzamin
Eventy
Eventy to ważne chwile w życiu organizacji. W każdym wydarzeniu organizowanym dla naszych klientów skupiamy się na ciekawym pomyśle, dopasowanym do potrzeb organizacji, dodatkowo ważna jest dobra zabawa a nade wszystko perfekcja w realizacji.
- Wyjazdy integracyjne
- Konferencje firmowe
- Warsztaty teambuilding
- Eventy firmowe –konferencje, gale, pikniki
- Projekty CSR
- Szkolenia z zakresu pierwszej pomocy
- Gry strategiczne